معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶۳ درصد از جمعیت هدف زنجان هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صائینی معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد زنجانی‌ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
او افزود: ۶۳ درصد از جامعه هدف استان زنجان نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان برای جمعیت سنی ۱۲ تا ۱۸ سال را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان زنجانی در این رده سنی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

صائینی بابیان اینکه ۳۴ درصد از دانش آموزان زنجانی هم ۲دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، ادامه داد: اگر بیش از ۹۰ درصد از جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت کنند ایمنی جمعی حاصل می‌شود.

او بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان تأکید کرد و افزود: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس تزریق واکسن کرونا و جلوگیری از برگزاری و شرکت در دورهمی ها است.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود زدن ماسک را جدی بگیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.