از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم آبان ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

۸۹۰۸....۹۳۹: با سلام با اینکه اعلام شده مدارس متوسطه اول شهری باید از اول آذر حضوری شود و در شهرستان کلیبر (استان آذربایجان شرقی) مدارس دولتی را بازگشایی کردند درحالی که بهداشت به مدارس غیر انتفاعی که باز بودند هشدار داده و تعطیل کردند.


۰۷۴۳....۹۳۵: سلام صبح بخیر آبان ماه سال گذشته شرکت ایران‌خودرو طرح پیش فروش یک ساله محصولات را اعلام کرد. در این طرح برنده خودروی سمند شدم که آبان ماه امسال باید تحویل داده شود روال کار بدین صورت بوده که ۳۰ تا ۴۰ روز قبل دعوتنامه‌ای از سوی شرکت ایران‌خودرو برای مشتری صادر می‌کردند که پس از واریز مابه التفاوت و انجام کار‌های قانونی خودرو تحویل مشتری می‌شد. اما در مورد ثبت نامی آبان ماهی‌ها متاسفانه تاکنون دعوت نامه صادر نشده است. لطفا پیگیری کنید.


۱۱۰۶....۹۰۱: سلام لطفا درخواست ما سهامداران سهام عدالت را به گوش مسئولان بابت آزادسازی دوباره فروش سهام عدالت برسانید. ممنون از زحمات شما بزرگواران


۱۶۹۶....۹۳۹: مبالغ بیمه بیکاری (کرونا) فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ چه زمان پرداخت می‌شود. لطفاپیگیری نمایید. باتشکر


۰۳۳۴....۹۰۳: سلام. ببخشید چرا در مورد این وام ودیعه پیگیری نمی‌کنید لطفا سری هم به بانک‌های لرستان شهرستان خرم آباد بزنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار