با حمایت بنیاد علوی ۶۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به طرح‌های پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی جعفری مدیر ملی طرح‌های پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در منطقه‌ ۸ غرب کشور در آئین معرفی مدیر جدید بنیاد علوی شهرستان لنده گفت: این میزان اعتبار در چهار حوزه فرهنگ، اشتغال و بلاعوض، سلامت و عمران اختصاص و هزینه شد.
 
جعفری افزود: بنیاد علوی در ۳ سال فعالیت در این شهرستان در بخش های کمک به هیات نیرو‌های تخصصی و فرهنگی و به‌کارگیری و استفاده از جوانان نخبه -حوزه اشتغال، سلامت و زیر ساختی عمران-ساخت جاده‌های دسترسی، آسفالت و زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه آموزش، به مردم خدمات رسانی کرده است.

تورج رزمجو فرماندار لنده هم در این آیین با بیان اینکه حضور بنیاد علوی در این شهرستان مایه خیر و برکت برای مردم این خطه بوده است گفت: نیروی‌های این نهاد خدمات رسان شبانه روز در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و زیر ساختی به صورت جهادی فعالیت می‌کنند.

رزمجو افزود: شهرستان لنده از سال ۹۷ با حضور بنیاد علوی در کنار دولت و در مسیر توسعه قرار گرفت، و انتظار بود که مدیران کل و مسئولان این شهرستان در این سه سال با تمام توان از ظرفیت‌های این بنیاد برای پیشرفت این شهرستان استفاده می‌کردند.

حجت السلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده نیز در این نشست گفت: در شهرستان لنده با حمایت بنیاد علوی در حوزه‌ی جاده‌های روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگ و عمرانی خدمات ارزشمندی ارائه شد که بر پایه برنامه ریزی دقیق و کار کارشناسی بوده است.
 
در پایان این نشست علی نیکبخت به عنوان دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده معرفی و از خدمات مراد مراد پور دبیر پیشین این نهاد تقدیر شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.