رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از نگارش دستورالعملی خبرداد که در آن بانک‌ها مکلف می‌شوند از تعطیل شدن واحد‌های تولیدی خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری استان گفت:، باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را به کار گیریم و به تولید و رفع موانع از آن کمک کنیم.

عتباتی افزود: باید اکنون آرایش ما آرایش جنگی باشد چرا که اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و ما نیز باید با آرایش جنگی به مقابله با موانع تولید و موانع رشد اقتصادی کشور برویم و هر مانعی را از پیش رو برداریم.

وی از نگارش دستورالعملی خبرداد که در آن، بانک‌ها مکلف می‌شوند از تعطیل شدن واحد‌های تولیدی خودداری نمایند و باعث توقف چرخه تولید آن‌ها نشوند.

رییس عدلیه استان به بازدید‌های اخیر انجام شده از برخی واحد‌های تولیدی اشاره و ابراز ناراحتی کرد و گفت: که تعطیلی این واحد‌ها باعث شده بود که بسیاری از دستگاه‌های آن‌ها از درجه اعتبار ساقط شوند و این ضرر به بیت المال و حقوق عامه مردم است که جای بسی تاسف و ناراحتی دارد و البته با عاملین و مسببین این خسارت‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان ریشه آسیب‌های اجتماعی را در توقف چرخ تولید و تعطیلی مشاغل موجود در واحد‌های تولیدی خواند و گفت: در عمل به منویات مقام معظم رهبری با تمام توان در حمایت از واحد‌های تولیدی هستیم و مشکلات آن‌ها را مرتفع خواهیم کرد.

مجیدی دادستان مرکز استان هم در این جلسه به حمایت از تولید تاکید کرد و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی را گره گشایی از بسیاری مشکلات و مسائل اجتماعی دانست و گفت: برای اینکه جوانانمان سالم بمانند باید شرایط اشتغال آن‌ها را فراهم کنیم و این میسر نیست مگر با راه اندازی چرخ تولید در استان.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی شهرستان ارومیه مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.