نمایشگاه کارآفرینی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، اداره کار، رفاه و امور اجتماعی و شرکت مشاوره کارآفرینی امین صنعت باهوش در بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: برنامه‌های هفته کارآفرینی هم زمان با ۱۸۰ کشور جهان در بهبهان آغاز و نمایشگاه هفته جهانی کارآفرینی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، اداره کار، رفاه و امور اجتماعی و شرکت مشاوره کارآفرینی امین صنعت باهوش برگزار شده و به مدت یک هفته در محل هتل مارون پذیرای شهروندان خواهد بود.

فرشین پودنچی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان نیز بیان داشت: این نمایشگاه در زمینه اعتلای فرهنگ کارآفرینی، توجه به کارآفرینان شهرستان، شناسایی مشکلات و بر طرف کردن مسائل این افراد دایر شد.

محمد امین مکی مدیرمرکز کارآفرینی امین صنعت باهوش گفت: خدمات نوین حوزه‌های مالی و مدیریت کسب و کار به غرفه داران این نمایشگاه آموزش داده می‌شود و در زمینه تحقیق برای بازار کسب و کار با آن‌ها همکاری خواهد شد.

در طول برگزاری این نمایشگاه دوره‌های ویژه آموزشی از قبیل بازاریابی الکترونیکی، مشاوره کارآفرینی و چگونگی هدایت کسب و کار‌ها از سوی اساتید مجرب و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
کارآفرینی باید حمایت شود