قهرمان کشتی جهان در ایران/ گازیماگومدوف با تیم صنایع مازندران قرارداد امضاء کرد

ماگومدرسول گازیماگومدوف قهرمان روس جهان با تیم کشتی آزاد صنایع مازندران قرارداد امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد از امروز (سه شنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه ج در سالن ورزشی دانشکده ورزش و کشاورزی دانشگاه آزاد قائم‌شهر آغاز خواهد شد و طبق برنامه این مسابقات در گروه‌های الف، ب و د نیز روز‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۲ آبان ماه به ترتیب در شهر‌های تهران، ساری و آمل برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

در همین راستا تیم مدعی صنایع مازندران که سودای قهرمانی دارد جهت تقویت تیم خود در مرحله برگشت از یکی چهره‌های سرشناس و عنوان دار کشتی در وزن ۷۴ کیلوگرم استفاده خواهد کرد.

ماگومدرسول گازیماگومدوف دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان پس از توافق با مسئولان تیم صنایع مازندران به‌صورت رسمی با این تیم قرارداد خود را به ثبت رساند تا در دور برگشت و احتمالاً دیدار‌های نیمه‌نهایی و نهایی برای این تیم کشتی بگیرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران با تائید این خبر افزود: همان‌طور که قبلاٌ گفته بودیم برای تقویت تیم، علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که داریم از کشتی گیران خارجی نیز استفاده خواهیم کرد با گازیماگومدوف که ضمن سابقه قهرمانی در جهان، سال ۲۰۲۰ در وزن ۷۴ کیلوگرم نایب قهرمان اروپا شده؛ قرارداد امضاء کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و پس‌ازآن نیز سکوی قهرمانی را نشانه خواهیم گرفت.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب با حضور تیم‌های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی، ستارگان ساری و صنایع مازندران روز جمعه ۲۱ آبان ماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار