معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: در حال حاضر ۷۶ درصد از کلاس‌های درس استان دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

علی اصغر زاکران معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ همه بخاری‌های نفتی در سطح استان اصفهان از مدارس جمع‌آوری شد و در حال حاضر ۷۶ درصد از کلاس‌ها دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند،  گفت: از سال ۱۳۹۹ طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس شروع شد که بر مبنای این طرح توانستیم ۲۱ هزار و ۴۰۸ کلاس درس را استانداردسازی کنیم.

او با اشاره به طرح تخریب و بازسازی مدارس فرسوده که از سال ۱۳۸۵ شروع شده است، افزود: تا کنون ۳ هزار و ۱۰۷ کلاس درس از طرح تخریب و بازسازی مدارس فرسوده اجرا شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۱۲ کلاس به آموزش و پرورش تحویل داده شده و ۱۹۵ کلاس درس نیز در دست اجرا است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان بیان کرد: به طور کلی ۴۷۵ پروژه با ۲ هزار و ۷۵ کلاس درس در استان نیازمند توسعه و نوسازی هستند که اقدامات اولیه آنها انجام شده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار