برخورد شدید خودروی پراید با تیر برق در یکی از محلات زاهدان موجب سقوط تیر برق بر روی یک دستگاه پژو ۴۰۵ و مصدومیت شدید راننده پراید شد.

سرهنگ علی نام درست  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر برق در خیابان امام خمینی (ره) شهر زاهدان بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شد.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده جوان یک دستگاه سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه، کنترل خودروی خود را از دست داده و به شدت با تیر برق بتنی کنار خیابان برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودروی پراید مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ نام درست در ادامه افزود: شدت برخورد خودرو، به حدی بود که موجب شکست پایه بتونی تیر برق و سقوط آن بر روی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ پارک شده کنار خیابان و ایراد خسارت به آن شد.

وی در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با معدود رانندگان متخلفی که با حرکات نمایشی و سرعت غیر مجاز جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند تأکید و از رانندگان عزیز خواست تا ضمن احترام به قوانین، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خصوصا در معابر شهری خودداری تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار