رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در سخنانی مدعی شد ایرانی ها در توانایی نظامی خود مبالغه می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الحره، ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنتکام» در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد نیروهای ایرانی در توانایی نظامی خود مبالغه می کنند و ما آنها را با احتیاط زیر نظر داریم.

کنت مک کنزی، فرمانده سنتکام در مصاحبه با شبکه الحره مدعی شد: ایرانی ها در توانایی نظامی شان مبالغه می کنند و ما آنها را با احتیاظ زیر نظر داریم. ما با توجه فراوان مراقب عملیات های دریایی ایران هستیم؛ چرا که آنها پیوسته غیر ایمن هستند. او در ادامه بدون اشاره به قصد آمریکا برای ربودن نفت ایران گفت: ایرانی ها یک کشتی را از دریای آزاد ربودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه حمله تروریستی به نخست وزیر عراق و در ادامه اتهام پراکنی های خود علیه ایران گفت: حمله به نخست وزیر عراق اقدامی مجرمانه بود که در پی آن شبه نظامیان ایرانی قرار داشتند. نیروهای آمریکایی که در عراق حضور دارند، همچنان به نیروهای عراقی کمک رسانی خواهند کرد.

مک کنزی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گروه های داعش و القاعده تلاش دارند تا به عراق باز گردند و من معتقدم نیروهای عراقی مانع انجام این کار خواهند شد.

او با اشاره به اوضاع سویه نیز تصریح کرد: نیروهای سوریه دموکراتیک اقدام به انجام عملیات در سوریه می کنند و ما به آنهای پشتیبانی لجستیک ارائه می دهیم.

مک کنزی با اشاره اوضاع افغانستان نیز گفت: این ارتش افغانستان نیست که سقوط کرد، بلکه دولت و رئیس جمهور در روز روشن رفتند.

گفتنی است چندی پیش مقامات ایران از تلاش ناکام آمریکا برای ربودن نفت ایران خبر دادند؛ اقدامی که در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آقای مکنزی بیا جلو تا حالیت کنیم مبالغه را..... مرد این میدان ما هستیم. بیا داخل میدان بعد میفهمی که ایران ما چه طوری نابودتان میکند.
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۰۷:۳۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
اقای مکنزی لطفا عین الاسد را هرگز فراموش نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
کافر همه را به کیش خود پندارد.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۱۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
شما که لالایی بلد هستید چرا خوابتون نمیبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
اگر شما کمک کننده به نیروهای عراقی بودی زمانی که شهرهای عراق یکی پس از دیگری در سال ۹۳ بدست داعش می افتاد کمکش میکردی،زمانیکه تانکرهای داعش نفت عراق را میبردند کجا بودی،شما حتی زمان درگیری عراق با داعش بارها مواضع نیروهای مردمی عراق را بمباران کردی،چطور میشود که همه چیز را به دقت رسد میکردی ولی زمان ورود داعش هیچ غلطی نکردی.از دو حال خارج نیست یا با داعش هم پیمان بودی و یا اینکه بی خیال در هر دو صورت بدرد نخور بودی
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۰۱:۲۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
اگر شک داری میتوانی امتحان کنی ولی برایت خیلی گران تمام میشود بیا بیا و امتحان کن.
Iran (Islamic Republic of)
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
۰۰:۰۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
فک کنم درست میگه. خودشونم این کارو میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
ساکت شو افتضاح امریکا افتاده .
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
اگر مایلند امتحان کنند.
آخرین اخبار