عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

هوشنگ نصیرزاده عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مذاکرات با تونی اولیویرا و ارطغرول ساغلام اظهار کرد: باشگاه با هیچ کدام از آن‌ها مذاکره‌ای نداشته و این موضوع صحت ندارد.

نصیرزاده درباره اینکه قرار نبود که باشگاه تراکتور سرمربی خارجی به خدمت بگیرد، گفت: فضای مجازی هواداری در تبریز قدرتمند است. با توجه به اینکه نظرات افکار عمومی روی مربی ایرانی نیست و هر نام مربی ایرانی که مطرح می‌شد، باشگاه تراکتور با عکس العمل منفی روبرو می‌شد به همین علت سرمربی آینده قرار شد خارجی باشد. اگر من اظهار نظری کردم به خاطر این است که عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور شدم. اگر مشکلی پیش نیاید سرمربی پیشنهادی این هفته معرفی می‌شود.  

او افزود: ما کار‌های مهم را در تهران و استانبول هماهنگ می‌کردیم به همین علت سایر دوستان خبر نداشتند. زحمات زیادی کشیده شد و تا نیمه‌های شب امورات باشگاه به درازا می‌کشید.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره وضعیت جذب بازیکن کامرونی بیان کرد: این بازیکن در حال گذراندن ادامه تست‌های پزشکی است و بعد از تاییدیه پزشکی با باشگاه تراکتور قرارداد می‌بندد. به هر حال نباید اشتباه در انعقاد قرارداد با کنستانت بدون تست پزشکی دوباره تکرار شود.

نصیرزاده درباره اینکه بازیکن کامرونی بدون نظر سرمربی تیم جذب شده است، گفت: سرمربی از سوی کمیته فنی انتخاب می‌شود. به هر حال باشگاه تراکتور باید کمیته فنی دائمی داشته باشد تا اعضای کمیته هم سرمربی و هم بازیکن را انتخاب کنند. در ایران، سرمربی جای کمیته فنی قرار می‌گیرد و رویه بین المللی در تمام باشگاه‌های ایران اجرا نمی‌شود. کمیته فنی و سرمربی باید جدا از هم باشند. اکنون سرمربی تراکتور رفته است و سرمربی بعدی مجبور است که از بازیکنان قبلی و انتخابی او استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار