فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو» خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  قاسم دلفانی،فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست لرستان در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو» خرم آباد یک گروه متخلف زیست محیطی را که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار یک رأس گراز وحشی کرده بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: از این متخلفین علاوه بر لاشه شکار شده گراز وحشی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی به همراه ۴ عدد فشنگ چهار پاره و ۲ عدد فشنگ ساچمه‌ای و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: همچنین در خلال گشت و کنترل در همین منطقه یک نفر متخلف زیست محیطی که قصد شکار در منطقه را داشت توسط نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر شد که از وی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیر مجاز به همراه مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

دلفانی گفت: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورت جلسه اولیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع و ادوات کشف شده از آن‌ها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا پایان دادرسی به صورت امانی باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.