معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از واکسیناسیون ۶۰ درصدی جنوب غربی‌های خوزستان بر علیه کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ساسان قربانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷ هزار و ۷۶۴ نفر جمعیت روستایی شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان که باید علیه کرونا واکسینه شوند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۰ نفر دُز اول واکسن را دریافت کردند و به این ترتیب این آمار بیانگر واکسیناسیون ۶۰  درصد از جمعیت ین منطقه است.

او اشاره به استقبال اندک جمعیت روستایی جنوب غرب خوزستان از دُز دوم واکسن افزود: از مجموع شهروندانی که دُز اول واکسن کرو نا را دریافت کرده اند تنها ۹ هزار و ۳۰۶ نفر برای دریافت دُز دوم واکسن اقدام کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد گروه های دارای شرایط دریافت واکسن در روستاهای آبادان را هشت هزار و ۱۸۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۶۲۶ نفر اقدام به دریافت واکسن کردند.

قربانی از دریافت ۵۸ درصدی واکسن کرونا توسط روستایی های خرمشهر خبرداد و افزود:  میزان تزریق واکسن کرونا در روستاهای شادگان نیز ۵۵ درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواستار استقبال بیشتر روستاییان از واکسن کرونا شد و گفت: انتظار می‌رود این آمار همچنان در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد تا همه افراد  در برابر بیماری ایمن شوند.

او با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه علیه کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: استقبال گروه‌های هدف برای تزریق واکسن کرونا در منطقه رضایت بخش نیست و نیاز است سران عشایر و معتمدین برای ترغیب مردم به واکسیناسیون بیشتر تلاش کنند.

شهرستان های آبادان و خرمشهر در وضعیت زرد و شادگان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.