۳۶ هزار و ۶۸۲ نفر تاکنون در مراکز تجمیعی هلال احمر مازندران در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۳۶ هزار و ۶۸۲ نفر از شهروندان و گروه‌های سنی واجد شرایط تاکنون درمراکز تجمیعی هلال احمر استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

او افزود: در راستای ابلاغ ریاست جمعیت هلال احمر و با هدف تقویت تعامل بین بخشی و مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمراستان راه اندازی شدند و در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل تجهیز شده و عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره‌های هدف نیز زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان در حال انجام است.

فخاری در خصوص نوع واکسن تزریقی نیز گفت:۳۱۳۸۱ دز از واکسن‌های تزریق شده از نوع سینوفارم، ۳۶۲۰ دز آسترازنکا، ۱۶۰۶ دز کووبرکت و ۷۵ دز نیز از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

او افزود:۸۰۹ نفرعضو داوطلب و ۱۲۵۳ نفرعضو جوان جمعیت هلال احمراستان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند.

فخاری گفت: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار