گلاره ناظمی نامزد دریافت عنوان برترین داور فوتسال جهان شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال کشورمان به عنوان یکی از ۱۶ کاندیدای معرفی شده برای عنوان برترین داور زن سال ۲۰۲۱ جهان انتخاب شد.

گلاره ناظمی سال بسیار درخشانی را گذارند و توانست تا حضور در کوبل داوری مسابقات جام جهانی فوتسال مردان ۲۰۲۱ لیتوانی هم پیش برود و در طول برگزاری جام جهانی قضاوت‌های بی‌نقصی داشت. او حالا یکی از جدی‌ترین گزینه‌های کسب این عنوان است.

آناستازیا پوستوویتوا از روسیه، استفانی فراپارت از فرانسه، استر استابلی از سوئیس، کاترینا مونزول از اوکراین، شونا شکرولا از هلند، ادینا آلوس باتیستا از برزیل، ماریانا ده‌آلمیدا از آرژانتین، والریا پالما از شیلی، کارن دیاس مدنیا از مکزیک، آترین نسبیت از آمریکا، ملیسا بورخس از هندوراس، سالیما موکانسانگا از رواندا، برنادت کویمیرا از مالاوی، کیت جیسویز از استرالیا و یوشیما یاماشیتا از ژاپن ۱۵ رقیب گلاره ناظمی در راه کسب عنوان برترین داور زن سال ۲۰۲۱ در جهان هستند.

مراسم اعلام برترین‌های سال از سوی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال قرار است اواخر نوامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار