کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با خروج سامانه بارشی کاهش دما و یخبندان استان همدان را فرا گرفته است و این روند تا چهارشنبه آینده تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش آلاینده‌های جوی، وزش باد و سردی دمای هوا پیش بینی می‌شود.

اوافزود: در این مدت افزایش نسبی سرعت وزش باد در ساعت‌های میانی روز به خصوص در مناطق بادخیز استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از امروز دوشنبه در ساعت‌های بعد از ظهر میزان آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و شهر‌های بزرگ استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب ادامه داد: دمای کمینه هوای بیشتر نقاط استان همدان تا چهار روز آینده همچنان زیر صفر است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای شهر ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، اسدآباد و شیرین سو با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و قهاوند، فامنین و رزن با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر‌های استان بودند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.