رئیس تعزیرات حکومتی مراغه گفت: ۶۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز که توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی عوامل انتظامی و بازرسان اتاق اصناف کشف شده بود در سطح بازار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،منصوری رئیس تعزیرات حکومتی مراغه گفت: ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در جریان اجرای طرح نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی با هدف بهبود وضعیت معیشتی مردم، کشف و پس از کسب اطمینان از سلامت آن، با نرخ دولتی در بازار عرضه شد.

او گفت: این میزان مرغ بسته‌بندی به سفارش یکی از مرغ‌فروشی‌های بزرگ مراغه با دو دستگاه خودروی سواری از یکی از استان‌های همجوار بارگیری شده بود و در حال تخلیه شناسایی و با اقدام به موقع پلیس در محل توقیف شد.

او با بیان اینکه این میزان مرغ بدون‌مجوز بارگیری شده بود، اظهار داشت: این محموله در جعبه و فضای داخل خودرو‌ها جاسازی شده بود و بر همین اساس رانندگان خودرو‌ها به عنوان متهم از سوی عوامل انتظامی دستگیر و خودرو‌ها نیز توقیف شدند.

او گفت:پرونده مقدماتی این تخلف جهت سیر مراحل قانونی در فرماندهی انتظامی مراغه تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.