معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تعداد سی تی اسکن‌های انجام شده در بیمارستان گنجویان این شهرستان طی یکسال اخیر را ۵۶ هزار و ۶۷۱ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم فیروززاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: خدمات ارزنده تلاشگران عرصه رادیولوژی بخصوص در دوران بیماری کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و با شروع این بیماری میزان فعالیت و ارائه خدمات آن‌ها را دوچندان کرده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹، ۵۶ هزار و ۶۷۱ سی تی اسکن، ۳۴ هزار و ۸۹۰ ام آر آی و ۶۲ هزار، ۷۵۱ مورد رادیولوژی و نیز در بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاسمی حدود ۴ هزار مورد در بیمارستان بزرگ دزفول با تعرفه دولتی انجام شد، بیان داشت: این میزان خدمات با تلاش ۳۸ پرسنل فنی و ۱۱ نفر منشی و آماده ساز انجام شده که حاکی از فشار کاری بر روی این پرسنل خدوم و بی ادعا است.

فیروززاده با بیان اینکه در این بخش یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ سلایس و همچنین یک دستگاه دیجیتال به بخش رادیولوژی اضافه شده است، تصریح کرد: ۱۷ آبان ماه فرصتی است تا بتوان به بخشی از فعالیت‌های این مدافعان سلامت که روزانه با اشعه خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند پرداخت. جا دارد از زحمات همه پرسنل قدردانی نموده و یاد و نام مرحوم عادل ریاحی مقدم را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.