مدیر امور آبفاء شهرستان خفر جهرم گفت: با اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی روستای اسماعیل آباد مشکل موجود در آبرسانی به مردم این مناطق مرتفع شد.

آرش عسکری مدیر امور آبفاء شهرستان خفر جهرم در گفت‌وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از مرتفع شدن مشکل آب این روستا سخن گفت و افزود: چاه این منطقه به دلیل خشکسالی گِلی است و در حال حاضر با اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی روستای اسماعیل آباد مشکل موجود در آبرسانی به مردم این مناطق مرتفع شد.

او بیان کرد: در حال حاضر جمعیت این روستا ۱۰۰ نفر بیشتر نیست و همگی روستائیان به شیراز مهاجرت کردند و طی این مدت با تانکر و چاه‌هایی که در آن منطقه بوده آبرسانی بدون وقفه به این روستا و اهالی آن انجام شده است.

مدیر امور آبفاء شهرستان خفر جهرم علت قطعی آب دو ماهه این روستا را سوختگی پمپ چاه اعلام کرد و گفت: پیگیر دلیل قطعی برق و سوزاندن پمپ چاه از مراجع ذیصلاح هستیم و طی یکماه گذشته بالغ بر ۵۰ میلیون برای چاه و پمپ این روستا هزینه شده است.

عسکری با اشاره به وجود یک حلقه چاه در روستای اسماعیل آباد خفر که مربوط به آب و فاضلاب نیست، ادامه داد: در تلاش هستیم تا این چاه را به شبکه آبفاء وصل شود و در این راستا مکاتبات و آزمایشات انجام شده و منتظر نتیجه آزمایش هستیم تا کیفیت آب برای شرب قابل قبول باشد.

او تصریح کرد:  مجتمع آبرسانی آبسرد در طرح آبرسانی که قرار بوده سال‌های قبل اجرا شود، این پروژه نیاز به بودجه عمرانی و از اعتبارات استانی خارج و مبلغ آن بالاست و ۶ تا ۷ کیلومتر خط انتقال می‌خواهد؛ ضمن اینکه معارض هم دارد و مکاتبات از طریق فرماندار و شرکت آبفاء انجام داده ایم که اگر تامین اعتبار امسال شود آن شبکه را نیز امسال آبرسانی کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار