نظری گفت: مبارزه جدی با اژد‌های هفت سر فساد در دستور کار استاندار مرکزی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نظری رئیس مجمع نمایندگان استاندار مرکزی در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار مرکزی در اراک خطاب به فرزارد مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی گفت: مبارزه جدی با اژد‌های هفت سر فساد مسئله جدی است که باید در دستور کار استاندار مرکزی قرار گیرد که این شایسستگی در جنابعالی دیده می‌شود.

نظری افزود: همانطور که رهبری از دخالت نمایندگان در قوه مجریه منع کردند نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از ابتدا نصب مدیران را در اختیار قوه مجریه دانسته و دخالت نکردند و همچنین بنا براین خواهد بود.

او اضافه کرد: اعلام کردیم در صورت درخواست نظر مشورتی خود را به قوه مجریه اعلام می‌کنیم و امروز هم معتقدیم عزل و نصب مدیران ادارات در اختیار استانداران و دولت است و مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان در انتصابات و نظارت‌ها باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استاندار مرکزی بیان کرد: استاندار محترم در عزل و نصب‌ها از ظرفیت بومی استان مرکزی استفاده کند تا در کارسازی برای نیرو‌های جایگزین دچار مشکل نباشیم.

او ادامه داد: استفاده از نیرو‌های جوان انقلابی مبتنی بر شایسته‌سالاری و به دور از نگاه خطی و گروهی که خساراتی به کشور وارد کرده است نکته دیگری است که استاندار استان مرکزی باید مد نظر قرار دهند.

نظری تصریح کرد: استاندار مرکزی استاندار کل استان است و نباید فقط مرکز استان را به حساب آورد وهمه شهر‌ها انتظار دارند نگاه فراگیر در دستور کار استاندار باشدو حضور مدیران استانی در شهر‌ها می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
هر کی با شفاف سازی مخالفت کنه فاسده