شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با افت ۳ هزار و ۷۵۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۳۷ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (هفدهم آبان ماه) در ابتدای معاملات با افت یک هزار و ۳۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه، ۲ هزار واحد دیگر افت کرد و با افت ۳ هزار و ۷۵۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۳۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۵۹۴ واحد بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۹۷ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۶۵۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۴۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۱۷ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۳۹۰ واحد قرار گرفت.

سه نماد نوری، رمپنا و خودرو تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بورس هستند. در حال حاضر پرتراکنش‌ترین نماد نیز خساپا است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۱۸ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۶۹۶ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۳۸۸ واحدی قرار گرفت. نماد خساپا، خودرو و شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۷۷ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۶۹ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۴۳۲ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۱۲۴ واحدی قرار گرفت.

در حال حاضر از میان ۶۸۵ نماد، ۵۷ نماد در صف خرید و ۸۴ نماد در صف فروش قرار دارند. همچنین تا به حال بیشترین حجم معاملات به نماد‌های خودرو، خساپا و خبهمن تعلق داشته است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۹۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۹۲ واحدی قرار گرفت.

گفتنی است که تعداد صف‌های خرید از ۵۴ نماد، به ۷۶ نماد رسید. همچنین بیشترین ورود پول هوشمند در نماد‌های وگردش، ختوقا و غشان و بیشترین خروج پول در نماد‌های کمند، شپنا و وسدید صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار