رئیس کمیته امداد لامرد گفت: نیکوکاران لامردی طی ۸ ماهه امسال بیش از ۱۲ میلیارد ریال در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی علوی رئیس کمیته امداد لامرد با بیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، اظهار کرد: حامیان بومی و غیر بومی شهرستان طی ۸ ماهه سال جاری بیش از دوازده میلیارد ریال در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

او با اشاره به فرهنگ اصیل مردم شهرستان لامرد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار شهرستان لامرد همواره در انجام کار‌های خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

علوی افزود: هم‌اکنون ۲۳۰ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت یک هزار و ۵۰۶ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد لامرد با دعوت از نیکوکاران شهرستان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی شهرستان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

او افزود: کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت، درمان، و بیمه آتیه جامعه هدف تحت حمایت، هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار