برهانی بابیان اینکه در برخی اقلام مواد غذایی افزایش قیمت به چشم می‌خورد، گفت: در چای و روغن هم‌اکنون باثبات قیمت مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی رئیس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بابیان اینکه قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی از مهرماه افزایش داشته است، ابراز داشت: این درحالی‌که کاهش عرضه برنج هندی را از هفته گذشته شاهد هستیم و برنج طارم اعلا نیز باقیمت ۵۵ هزار تومان کیلویی در بازار به فروش می‌رسد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ثبات قیمت در انواع چای بسته‌بندی و انواع روغن نباتی وجود دارد، افزود: افزایش قیمت در برخی از گروه‌ها ازجمله حبوبات، لبنیات، شکر بسته‌بندی، آب‌معدنی و رب گوجه فرهنگی را طی ماه‌های اخیر گزارش‌شده است.

رئیس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بابیان اینکه شیر فله در استان از مردادماه سال جاری تاکنون باقیمت هفت هزار و ۲۰۰ تومان در حال عرضه است، ابراز داشت: شکر فله نیز در حال حاضر کیلویی ۱۵ هزار تومان و قند شکسته نیز باقیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

برهانی بابیان اینکه از ابتدای آبان ماه، قیمت ماکارونی به هشت هزار و ۷۰۰ تومان کاهش یافت، تصریح کرد: در سیب زرد، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی با افزایش قیمت و در پیاز با کاهش قیمت مواجه است.

وی بابیان اینکه در بحث قیمت گوشت مرغ و مرغ زنده از آبان ماه افزایش قیمت اتفاق افتاد، افزود: مرغ در بازار استان باقیمت کیلویی ۲۸ هزار تومان و تخم‌مرغ نیز باقیمت کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد از شهریورماه با افزایش قیمت گوشت گوساله مواجه بودیم و در ادامه قیمت گوساله زنده نیز از آبان ماه کاهش یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار