مسئول نوسازی مدارس اندیمشک گفت: ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در دوکوهه اندیمشک شروع شده و تا یک سال آینده به اتمام می رسد.

محمد فراست مسئول نوسازی مدارس اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمام مجوز‌های ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در دوکوهه اندیمشک انجام شده و تا یک سال آینده ساخت این ورزشگاه به اتمام خواهد رسید.

او افزود: این سالن ورزشی که در منطقه دوکوهه اندیمشک ساخته می‌شود متعلق به آموزش و پرورش بوده، اما استفاده از آن برای عموم آزاد خواهد بود و شهروندان ساکن در این منطقه می‌توانند از فعالیت در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و ... بهرمند شوند.

فراست با بیان اینکه، این سالن ورزشی چندمنظوره با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر است و ۸۶۰ متر زیر بنا دارد، ادامه داد: اعتبار اولیه ساخت آن ۹ میلیارد تومان است که با تلاش و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلام از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران تامین می‌شود.

مسئول نوسازی مدارس اندیمشک گفت: با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی یکی از نیاز‌ها جدی شهروندان ساکن در شهر یا روستا بوده، تلاش می‌کنیم با گسترش زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار شاخص‌های سلامت جامعه را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.