رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همه مسئولین باید به وظایف قانونی خود شناخت کامل و جامعی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال ۱۴۰۰ که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد گفت: دستورات جلسه سرقت‌های خرد که متاسفانه در استان ما نیز افزایش پیدا کرده و مسئله بعدی معتادان متجاهری که بعضا امنیت و آسایش مردم را بر هم می‌زنند بود که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

او افزود: نکته قابل توجهی که در این جلسه تاکیدو مصوب شد این بود که همه مسئولین باید به وظایف قانونی خود شناخت کامل و جامعی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شیوع برخی نارضایتی‌ها و بی‌اعتمادی در بین مردم ناشی از عملکرد ضعیف مسؤولان است و همه مسؤولان و مدیران باید از تمام توان خود برای تسریع در خدمت‌رسانی روز افزون به مردم استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو اظهار کرد: وظیفه‌شناسی و دقت در انجام وظایف قانونی و ذاتی هر دستگاه بسیار ضروری است و اگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در انجام وظایف خود، حساسیت، دقت و سرعت لازم را داشته باشند از وقوع بسیاری از جرائم و تخلفات پیشگیری می‌شود.

او با انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان بیان کرد: شیوع برخی نارضایتی‌ها و بی‌اعتمادی در بین مردم ناشی از عملکرد ضعیف مسؤولان است و ضروری است که همه مسؤولان و مدیران با هماهنگی و همکاری کامل، از تمام توان خود برای تسریع در خدمت‌رسانی روز افزون به مردم استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تأکید کرد: دستگاه قضایی ضمن حمایت قضایی از اقدامات قانونی مدیران و مسؤولان، با هرگونه سهل‌انگاری، ترک فعل و کوتاهی در امر پیشگیری و مقابله با وقوع جرم مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.