شهردار رشت با تأکید بر اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس، از نصب ۵۰۰ مخزن زباله در این شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیرحسین علوی، شهردار رشت ضمن تأکید بر اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح ۵۵ محله این شهر، توسعه هرچه سریعتر خدمات الکترونیک در شهرداری را از اولویت‌های مهم شهرداری رشت برشمرد.

او با بیان اینکه باید هرچه سریعتر پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان تعیین تکلیف شود، گفت: ارتباط مؤثر و تنگاتنگ مدیران پروژه‌ها با معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

شهردار رشت نصب ۵۰۰ مخزن زباله در معابر اصلی سطح شهر تا یک ماه آینده را ضروری خواند و اظهار داشت: بررسی دقیق پرونده‌های تخریب در مناطق پنجگانه، همچنین تشکیل کارگروه معماری و فرهنگی پیاده راه فرهنگی از جمله موضوعاتی است که باید در دستور کار مجموعه‌های ذیربط شهرداری قرار گیرد.

علوی ادامه داد: تأمین اعتبار بودجه طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی مناطق به عهده خود مناطق است و روند اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح ۵۵ محله شهر رشت باید تا یک ماه آینده آغاز شود.

او تسریع در فرآیند الکترونیکی کردن ارائه خدمات به شهروندان در شهرداری رشت توسط سازمان فاوا تا پایان سال را نیز از دیگر اهدافی که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.