شرکت GMC قصد دارد به زودی یک کامیون الکتریکی را در کنار خودروی برقی هامر تولید و وارد بازار خودرو کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، آیا این پیش نمایشی از کامیون الکتریکی آینده سیرا است؟ خودرو‌های الکتریکی قطعاً تحول بزرگی در دنیا هستند و خودروسازان مطرح جهان همگی در حال راه اندازی خط تولید برقی خود هستند تا با روند بازار و استاندارد‌های زیست محیطی سختگیرانه همگام شوند. حتی برند‌های معروف خودروسازی قصد دارند تا کامیون‌های خود را نیز برقی کنند، به طوری که پرفروش‌ترین خودروی آمریکا، یعنی فورد F-۱۵۰، نیز یک نسخه الکتریکی به نام فورد F-۱۵۰ لایتنینگ دارد.

دنیای خودرو

البته، GMC نیز با تولید خودروی برقی هامر در این بازی وارد شده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که خودروسازان دیگر اجازه نمی‌دهند هامر EV در این چرخه تنها بماند. طبق ادعای دانکن آلدرد قرار است به زودی یک پیکاپ تمام الکتریکی وارد بازار شود تا در کنار هامر EV باعث جذاب‌تر شدن دنیای ماشین‌های برقی شوند. با این حال، او تایید نکرد که آیا این کامیون برقی Sierra نام دارد یا خیر.

از نظر طراحی، GMC هنوز چیزی را فاش نکرده، اما پستی از صفحه اینستاگرام زابارسکی همکار جنرال موتورز یک کامیون با ظاهری نازک و بدون توری در جلو را نشان ‌می‌دهد. البته این طرح به نوعی شبیه GMC Sierra ۲۰۲۲ بازطراحی شده است که ماه گذشته معرفی شد. زابارسکی از سال ۲۰۱۷ به عنوان یک طراح خلاق با جنرال موتورز کار کرده است.

کامیون الکتریکی Sierra


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار