شیخ الاسلام ضمن تشکر از برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم، از آمادگی آموزش و پرورش استان قم برای همکاری با شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه حوزه فرهنگ را یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقا فرهنگ جامعه، ارتباط مستقیم با درون خانواده و اولیای دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ایجاد شادی و برگزاری جشن برای خانواده و اولیای دانش آموزان را موردتوجه قرارداد و افزود: ضمن تشکر از مسئولان شهرداری قم در برپایی جشن روز قم در مدرسه استثنایی ابابصیر، ایجاد شادی برای دانش آموزان و خانواده آن‌ها در برقراری ارتباط قوی بین اولیا و جامعه مؤثر بوده و امیدواریم شاهد اتفاقات بیشتری در این حوزه باشیم.

شیخ الاسلام ادامه داد: با شناسایی مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی و برپایی جشن، علاوه بر ایجاد شادی می‌توانیم ارزش‌های دینی خود را به دانش آموزان انتقال داده و باعث شناخت فرهنگ دینی شویم، البته به علت شیوع ویروس کرونا خیلی از این برنامه‌ها اجرا نشد و امیدواریم بتوانیم دوباره شاهد این برنامه‌ها باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم سپس با تشکر از اقدامات شهرداری در ایجاد فضای شاد و فرهنگی در روز قم یادآورشد: امیدواریم بتوانیم تعاملات بیشتری با شهرداری داشته و مانند قبل از کرونا برنامه‌های مشترکی اجرا کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار