جانشین انتظامی مازندران از دستگیری عامل شرارت، اخلالگر در نظم و امنیت اجتماعی و تخریب اموال دولتی در شهرستان جویبار خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،پلیس سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با ارازل و اوباش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جویبار قرار گرفت.
او افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی در اقدامی عملیاتی، متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین به قضات، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: پلیس اطلاعات با توجه به عرض اندام این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان و خدشه وارد نمودن به امنیت مردم پس از هماهنگی‌های قضادی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و یگان انتقال دادند.

سرهنگ حسینی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۳ میلیارد ریالی روانه زندان شد، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مقابله با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.