مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: فروش شانه‌ای تخم مرغ ممنوع است و عرضه کنندگان باید آن را بر اساس وزن به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش جودکی,مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: با توجه به خرید کیلویی و وزنی تخم مرغ از مرغ دار، فروشندگان نیز باید به صورت وزنی آن را عرضه کنند در غیر اینصورت تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد می‌کند.

او بیان کرد: همچنین طبق تصمیم و مصوبه کشوری ستاد تنظیم بازار، از این پس اصناف و فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ در استان همدان باید تخم مرغ را به صورت کیلویی به مردم عرضه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بنابراین همه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده فروشی در استان مکلف هستند تخم مرغ را به صورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف کنندگان عرضه کنند و مثل گذشته امکان فروش تخم مرغ به صورت دانه‌ای را ندارند.

داریوش جودکی با بیان اینکه این تصمیم در راستای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کننده اجرا می‌شود گفت: همه واحد‌های صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحد‌های صنفی خود هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار