رئیس اداره کمیته امداد شهرستان سیب و سوران گفت: تا پایان دهه فجر امسال ۸۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان شهری، روستایی و عشایری شهرستان سیب و سوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خدارحم پارسه رئیس اداره کمیته امداد شهرستان سیب و سوران گفت: تا پایان دهه فجر امسال، ۸۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان شهری، روستایی و عشایری شهرستان سیب و سوران می‌شود.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان سیب و سوران بیان کرد: از این تعداد، ۳۰ واحد تکمیل شده و مابقی نیز تا مرحله نازک‌کاری پیش رفته که انشاء‌الله ظرف ماه‌های آینده تکمیل و در ایام مبارک دهه فجر تحویل مددجویان عزیز سطح شهرستان خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بحث مسکن مددجویان را با جدیت دنبال می‌کند و امروزه می‌بینیم که در دوردست‌ترین مناطق روستایی و عشایری شهرستان سیب و سوران و حتی نقاط صعب العبور نیز منازل مسکونی ویژه مددجویان در حال ساخت است.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان سیب و سوران افزود: فاز اول این طرح از سال ۹۸ آغاز شد، اما نوسانات بازار، تورم و شیوع بیماری کرونا از یک سو و کمبود اعتبارات از سوی دیگر، تا حدودی روند ساخت مسکن را با مشکل مواجه کرد، با این حال، همچنان به پیش می‌رویم تا مددجویان متضرر نشوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار