طرح تشدید نظارت و ساماندهی بازار مرغ و تخم مرغ از کشتارگاه‌ها، بازار‌های عرضه عمده و خرده فروشی‌های این کالای اساسی در فارس اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرای طرح تشدید نظارت و ساماندهی بازار مرغ و تخم مرغ از کشتارگاه‌ها، بازار‌های عرضه عمده و خرده فروشی‌های این کالای اساسی در فارس خبر داد و گفت: این طرح با همکاری بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف طی ۵ روز اجرا شد.

او افزود: در طول برگزاری این طرح با بازدید‌های سرزده شبانه از کشتارگاه‌ها و واحد‌های توزیعی مرغ با تشدید نظارت بر کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، حمل و نقل و توزیع مرغ، این فرایند بطور دقیق رصد و از بروز تخلفاتی که موجب اخلال در بازار این کالا می‌شود پیشگیری شد.

سالاری از تشکیل چندین فقره پرونده تخلفات در این طرح ضربتی خبر داد و اضافه کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت در این حوزه، بر بازار کالا‌های اساسی به ویژه مرغ و تخم مرغ نظارت دارند و درصورت دریافت گزارش و یا مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قاطع می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار