رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های ۱۰ میلیاردتومانی پیش‌ران توسعه، در دستورکار شورای شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در نشستی با جمعی از ساکنان محله‌های سیدی، ایمان، قائم  گفت: از ابتدای سال آینده پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری و با الگوی اولویت‌بندی متفاوتی فعال می‌شوند؛ مناطقی که خدمات کمتری طی سال‌های اخیر گرفته‌اند، در اولویت مدیریت شهری خواهند بود.

او با بیان اینکه  ۱۰ میلیارد تومان با توجه به عقب‌ماندگی‌های تاریخی که در برخی از پهنه‌های شهر داریم، عدد زیادی نیست، افزود: با این مصوبه سعی کردیم شیب خدمات را به سمت حاشیه شهر ببریم تا نیازهای اولیه در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر تامین شود.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: خوشبختانه برخی از محلات، از شورای اجتماعی محله و دفاتر تسهیلگری فعالی برخوردارند که این مهم فرصت بسیار خوبی برای پیگیری مطالبات مردمی است.

فرهمندی بیان کرد: با وجود شرایط سخت مالی پیش‌آمده برای مدیریت شهری که البته با سختی درحال تامین منابع هستیم و تاکنون قدم‌های خوبی هم برداشته شده است، پروژه‌های ده‌میلیاردی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت‌های مدیریت شهری است.

 

انتهای پیام//م.ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.