سرپرست اداره دامپزشکی ایذه از ارائه خدمات حمایتی و بهداشتی دامپزشکی به دامداران آسیب دیده از وقوع حادثه صاعقه در بخش قارون شهرستان دزپارت خبر داد.

داریوش شاه‌پری، سرپرست اداره دامپزشکی ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از دریافت گزارش مبنی بر برخورد صاعقه در منطقه صعب العبور سیسدان (جوکار) واقع در بخش قارون شهرستان دزپارت تیم‌های واکنش سریع اداره دامپزشکی به محل اعزام شدند.

او افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و جهت ارائه بهتر خدمات حمایتی و بهداشتی دامپزشکی به دامداران مستقر در این منطقه از کمک بخش خصوصی دامپزشکی نیز استفاده شد که در همین رابطه اقدام به تامین و توزیع واکسن، سموم، دارو‌های دامپزشکی و انجام ویزیت رایگان به دامداران حاضر در منطقه صورت پذیرفت.

شاه‌پری با بیان اینکه بر اساس احساس وظیفه با همه توان خود نسبت به ارائه خدمات رایگان از قبیل؛ واکسیناسیون، سمپاشی و بیماری یابی و پایش فعال و غیر فعال در همه نقاط اقدام می‌کنند، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم از چرای دام‌ها در مواقعی که شرایط جوی نامساعد باشد به ویژه در ارتفاعات، بستر رودخانه‌ها یا حریم خطوط فشار قوی انتقال برق خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.