آمادگی لازم به منظور پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور و کنترل سریع آن در صورت بروز در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رسول شیرانی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: آمادگی لازم به منظور پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور و کنترل سریع آن در صورت بروز در استان ضروری است.

او افزود: دستگاه‌های عضو ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد طیور، نهایت همکاری خود را با اداره کل دامپزشکی استان به منظور پیشگیری از این بیماری داشته باشند.


بیشتر بخوانید


شیرانی با اشاره به همکاری خوب محیط زیست و دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: رصد و پایش روزانه تالاب‌ها و اماکن وجود حیات وحش استان انجام می‌شود و با تلاش‌های بی وقفه دستگاه‌های مربوطه تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات در میان پرندگان مهاجر نداشته ایم.

او ادامه داد: شرح وظایف هر دستگاه بر اساس برنامه تعیین شده به همراه صورت جلسه به صورت منحصر به فرد ارسال خواهد شد و همه دستگاه‌های عضو نسبت به معرفی یک نفر نماینده تام الاختیار در سطح حداقل معاون دستگاه برای مواقع ضروری به دامپزشکی استان اقدام نمایند.

ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و باشرکت همه اعضای عضو این ستاد در محل سالن جلسات شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار