فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدارهای انتخابی جام جهانی حرف و حدیث‌های زیادی داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان ماه به مصاف تیم‌های لبنان و سوریه خواهد رفت. یوزهای ایرانی آخرین دیدار خود را با نتیجه تساوی یک - یک مقابل کره جنوبی پشت سر گذاشتند، اما همچنان در صدر جدول گروه خود قرار دارند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد و بر این اساس علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، سیاوش یزدانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، صالح حردانی، احسان حاج صفی، سعید عزت‌الهی، احمد نورالهی، وحید امیری، میلاد سرلک، سامان قدوس، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی قایدی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و اللهیار صیادمنش به تیم ملی دعوت شدند.

لبست تیم ملی ايران نسبت به بازی با امارات و کره جنوبی تغییر زیادی نکرده، اما آن تغییرات کم بسیار پررنگ بوده زیرا مهدی طارمی آماده ترین مهاجم این روزهای تیم ملی در این فهرست حضور ندارد. از طرفی اللهیار صیادمنش و سروش رفیعی به تیم ملی اضافه شده اند.

طارمی به تیم ملی دعوت نشد

مهدی طارمی؛ کجا پیاده شدی؟

طبیعتا همه متوجه شده اند که ماجرای دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی، نه فنی بوده و نه مصدومیت، بلکه ماجرا به درگیری لفظی مهاجم پورتو با اسکوچیچ مربوط می‌شود. شاید این موضوع اتفاق جدیدی نباشد، زیرا طارمی پس از صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با طعنه به اسکوچیچ این نسل از تیم ملی را مدیون کی روش دانست. با این وجود در روزهای گذشته این درگیری لفظی به اوج خود رسید و با دعوت نشدن مهدی طارمی به جنگ داخلی تبدیل شد. ماجرا از جایی علنی شد که دراگان اسکوچیچ در مصاحبه‌ای به ضعف فنی و تاکتیکی بازیکنان تیم ملی پرداخت و مهدی طارمی نیز در توئیتی به آن واکنش نشان داد.

اللهیار صیادمنش به جای مهدی طارمی در اردوی پیش روی تیم ملی حضور دارد. زوریا در آخرین بازی خود در لیگ برتر اوکراین با نتیجه ۶ بر یک مقابل متالیست به برتری رسید. در این مسابقه اللهیار صیادمنش ۲ گل به ثمر رساند که یک گل آن با شوتی دیدنی و گل دیگر با تیزهوشی زده شد. اللهیار در لیگ کنفرانس اروپا هم برای زوریا گلزنی کرد تا نام خود را به عنوان یکی از آماده ترین لژیونرهای این فصل فوتبال ایران مطرح کند.

بازی سیاسی یا جنگ داخلی؟

اصغر مازیار کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دعوت نشدن طارمی به تیم ملی گفت: در فهرست تیم ملی نسبت به اردوی قبلی تغییر زیادی را شاهد نبوده ایم. مهمترین موضوع در فهرست تیم ملی، دعوت نشدن مهدی طارمی است. با هر رویکردی که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، تصمیم گیرنده اول و آخر در یک تیم سرمربی آن تیم است. نباید خیلی به جر و بحث‌های طرفین دامن زد زیرا موضوع را بزرگ و بازگشت را سخت تر خواهد کرد.

چرا طارمی از لیست تیم ملی خط خورد؟

او افزود: در فوتبال همیشه حق با سرمربی است و بعضا بهترین بازیکنان دنیا هم اگر با اخلاق سرمربی کنار نیامده اند از تیم کنار گذاشته شده اند. نمونه این موضوع را می‌توان در تیم ملی فرانسه دید، زمانی که مربی وقت فرانسه اریک کانتونا را کنار گذاشت و با انتقادهای زیادی هم مواجه می‌شود‌. دعوت نشدن طارمی با تیم ملی در این مقطع می‌تواند هوشمندانه هم باشد، زیرا رقبای تیم ملی چندان جدی نیستند و شاید این اتفاق ترفند سیاست مدارانه اسکوچیچ باشد.

مازیار درباره سایر بازیکنان، عنوان کرد: نمی‌توان گفت فهرست تیم ملی کامل است، اما بازیکنان به لحاظ هماهنگی در شرایط خوبی قرار دارند. وقتی به بازیکنانی که خارج از لیست هستند نگاه می‌کنیم، اختلاف زیادی وجود ندارد و ریسک انجام تغییرات چندان منطقی نیست. البته یکی از ایرادهایی که به اسکوچیچ وارد است، دیر تعویض کردن و قابل پیش بینی بودن تعویض‌‌ها است. به نظر می‌رسد بازیکنانی مثل مهدی قایدی، سامان قدوس و مهدی ترابی در تفکرات اسکوچیچ به عنوان بازیکن اصلی قرار ندارند. این نفرات معمولا به دلیل خستگی بازیکن هم پستی وارد زمین می‌شوند نه به دلایل تاکتیکی.

او اضافه کرد: در پست دفاع چپ نیز باید اسکوچیچ راهکاری می‌اندیشید زیرا میلاد محمدی و امید نورافکن در بازی‌های اخیر تیم ملی عملکرد قابل قبولی را به نمایش نگذاشته بودند. حتی سرمربی تیم ملی مجبور می‌شد از وحید امیری در این پست استفاده کند‌.

تغییرات فهرست اسکوچیچ

کاوه باشد، شهاب نباشد

یکی دیگر از چالش‌های لیست تیم ملی به دعوت نشدن شهاب زاهدی مهاجم آماده زوریا لوهانسک مربوط می‌شود. زوج اللهیار صیادمنش در خط حمله زوریا این هفته علاوه بر گلی که برای تیمش در لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رساند به اللهیار نیز پاس گل داد. در طرف مقابل دعوت شدن کاوه رضایی که چند هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها در بازی قبل اودهورلی، آن هم از دقیقه ۸۹ به کار گرفته شده، عجیب به نظر برسد.

اصغر مازیار درباره این موضوع، اظهار داشت: اسکوچیچ به بحث تجربه و حضور در اردوها نگاه ویژه‌ای دارد. با اینکه شهاب زاهدی عملکرد خوبی داشته اما کاوه رضایی در اردوی قبل حضور داشته و ظاهرا نگرش تجربه در اولویت قرار دارد. با این وجود همه می‌دانند که هیچ کدام از این نفرات در تیم ملی بازی نخواهند کرد زیرا سردار آزمون بازی می‌کند و در غیاب طارمی نیز انصاری فرد به کار گرفته می‌شود، مهدی قایدی هم می‌تواند یار تعویضی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
فوتبال یه ورزش تیمیه.تیم نظم میخود.وظیفه منظم کردن تیمم با سرمربیه.سرمربی باید تو کاراش تشویق و تنبیه به روش خودش داشته باشه.اگر هرکی بخواد به سمتی بکشه و مدام حاشیه درست کنه تیم ملی به هیچ جا نمیرسه هرچند اگر بازیکن بزرگی طرف حساب سرمربی باشه.طارمی پاسخ حرفیو داد که اسکوچیچ نزده بود و سوتفاهم بود.این دو بازی منطقیه دعوت نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
طارمی گول رسانه هارو خورد.اسکوچیچ نادان نیست که بخواد علیه تیمی که باهاش کار میکنه حرف بزنه.هیچ ادم عاقلی چنین کاری نمیکنه.خودشم گفت من چنین حرفی نزدم.اما رسانه ها چیزی که صحت نداشتو منتشر کردن طارمی تحریک شد پاسخ داد و اختلافات شروع شد.درنتیجه طارمی ضرر کرد.اسکوچیچ محبوبیتش کم شد.اما رسانه ها برد کردن.تیتر اولشون شد.کلی روش مانور میدن.چرا هرکی میخواد با تیم ملی کار کنه رو تو حاشیه میبرن حتی اگر کارش خوب باشه؟چون نونشون تو این حرفاس.
Iran (Islamic Republic of)
طاهریان
۱۰:۴۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
آقا مهدی با این کارهات محبوبیت خود را از دست میدی با تیم ملی شوخی نکن وگرنه هیچوقت اسطوره نمیشی
Pakistan
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
فوتبال یه بازیه که نصفش داخل زمینه و نصفش حواشی اونه که حواشی طارمی در این مقطع به ضرر تیم بوده امیدورام متوجه بشه و در باد غرور فنیش مشکلات تیم ملی رو عمیق تر نکنه
به هر حال کی روش زمانی خوب بود الان هم این بنده خدا نتایج خوبی گرفته پس چه دعوت بشه یا نشه باید زودتر عذر خواهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
با این که من یک استقلالی هستم اما اسطوره فوتبال ایران مهدی طارمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
با این که من پرسپولیسیم چرت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
طارمی فکر کرده بهترین بازیکن دنیا هست به خدا هیچی نداره.
به خدا از طارمی بهتر هم داریم برای مثال علیپور
منتش رو نکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اسکوچیچ باید حساسیت کار را به خوبی بداند تا بتواند از بازیکنان بهتر و بیشتر استفاده کند و طارمی هم چون بحث تیم ملی است اگر احیانا سرمربی را نیز قبول ندارد به خاطر اینکه تیم به حاشیه نرود بهتر است همکاری لازم را داشته اشد چون مردم در مورد رفتارها و میزان تلاشها قضاوت خواهند کرد .
Iran (Islamic Republic of)
صالح امینی
۱۷:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
همین مونده مربی درجه دهم برای بازیکنان ایران عرض اندام کنه
بابا این تیم بدون مربی هم مقتدرانه به جام جهانی می‌ره
چرا ازش اسطوره میسازین
اون موقع که علی دایی مربی ایران بود علی کریمی را دعوت کرد ولی علی کریمی نیومد تیم ملی. چقدر رسانه ها و فدراسیون دایی را تحت فشار گذاشتن و حتی یادمه دایی رفت به پیشواز کریمی و منت کشی ولی باز هم قبول نکرد چقدر مربی را کوچیکه کردند تازه طارمی در سطح یک فوتبال دنیاست و کریمی نهایتاً سطح یک ایران بود در اون موقع
چرا فدراسیون باهاشون برخورد نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
علی کریمی در بهترین وضعیتش در بایرن مونیخ رزرو " زی روبرتو " برزیلی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
فرد سناره نیست بلکه این تیم است که میخواهد ستاره باشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
جوجه رو آخر پاییز میشمریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یک بازی هم بدون طارمی بازی میکنیم ببینیم چی میشه، مهم تیمه ک ببره، حالا با کدوم بازیکنان فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
جعفرنژاد از مشهد مقدس
۱۵:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مربی فقط کی روش است وبس این آقای اسکو چیچ خواهید دید هرچه ما داریم از کی روش است ازحال به بعد ایران بازند اصلی است انشالله مطمین باشد تیم اگر به جام جهانی برود هدایت تیم ملی کسی دیگر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
تو اصلا از فوتبال هیچی نمی فهمی
کی روش مربی نبود
خورنده بیت المال بود
جام جهانی رو با یه بازی دفاعی و کثیف خراب کرده بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اگه راست میگی بازی کره عراق دعوتش نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نباشه رو دست داش مهدی طارمی چیزی از ارزش مهدی کم نمیشه تازه بزرگتر هم میشه ولی جالبه بخاطر لجبازی نمیشه یه تیم ملی را به فنا داد یعنی کسی نیست اونجا تو فدارسیون به اون اسکوچیچ بیسکویت خور حالی کنه تیم ملی خونه خالا نیست که لج میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یک سوال از طرفداران طارمی= آیا میزان دوندگی و تلاش و کلا نوع بازی طارمی در پورتو به اندازه تیم ملی هست؟؟؟؟؟ آیا اگر در پورتو به اندازه تیم ملی دوندگی کند و چندین موقعیت گل را ازدست بدهد باز هم فیکس پورتو خواهد بود؟؟؟ اگر کمی فنی ببینید میفهمید که در تیم ملی هم او و هم آزمون هم دوندگی و هم دهها موقعیت گل را از دست می دهند ولی مربی تیم ملی از ترس مردم و رسانه ها نادیده میگیرد و با وجود امکان ۵ تعویض فقط دو تعویض آنهم دقیقه ( نود ) انجام میدهد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اگه یکی درست تحلیل کرده باشه خدادادعزیزی است که گفته اسکوچیچ بازی خطرناکی راشروع کرده است نمیدونم کجای صحبت طارمی برداشت بازیکن سالاری رابه بعضیها داده ازبعد کارشناسی مهدی طارمی پاسخ یک موضوع خارج از تیم ملی راداده اما سرمربی دچار غرور شده وبی دلیل طارمی راازلیست حذف کرده !!!که تیم ملی ضرر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
کمال سرداری
۱۴:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خوب کاری کرده دعوت نکرده عالی


مرفه بی درد فکر میکنه رونالدو است.
ولش کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۱۳:۵۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نداشتن همبستگی و روحیه همدلی در تیم ملی مساوی است با مرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
بهترین گلزن تیم ملی طارمی است به جای آن باید سردار آزمون یا قائدی را دعوت نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نوع بازی سردار آزمون به درد تیم ملی نمیخوره چون تو زمین خوب تغذیه نمیشه ممکنه در تیم های اروپایی با هافبک های خلاق و بازیکن های تراز اول مثمر ثمر باشه ولی تیم ملی جایی هست که خودت توپ رو بگیری و خودت هم گلش کنی چیزی که سردار آزمون نداره قدرت بدنی خوب و تلاش زیاده فک میکنه تیم ملی هم مثل تیم باشگاهی هست بنابراین حذف بشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
همه لژیونر ها خوبن الا اون سرمربی گور به گور شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اسکوچیچ در هر سطحی باشه فعلا سرمربی تیم ملی هست و به تصمیمش باید احترام گذاشت، در تیم ملی مهاجم خوب زیاد داریم ولی هافبک میانی خلاق نداریم بنابراین اسکوچیچ با همین بازیکنان براحتی از سد لبنان و سوریه خواهد گذشت
-
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
علاوه بر توطئه سعودی ها در AFC برای تضعیف تیم ملی ایران باید مواظب توطئه گران داخلی هم بود که ظاهرا خوب وارد عمل شده اند !
Canada
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
حاشیه کم داریم شماهم بسم ا . . یکی بیشتر !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
پس بگو چرا مقابل تیم عربستانی نابود شدیم ، پس توطئه بوده!!!!؟؟؟؟ چرا قهرمان آسیا نشدیم توطئه بوده ؟ چرا تیم های ما تا به حال نتونستن قهرمان باشگاهی بشن پس توطئه بوده؟ آقا همش توطئه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
در بازی قبلی، طارمی نه پاس می داد و نه می تونست گل بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
بازی رو دیدم، اصلأ خوب بازی نکرد فقط سردار توپ مرده رو گرفت و پاس گل داد. طارمی توی فرم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
برای فوتبالمان باید گریست که دیگران برای بازی ها مان تصمیم مبگیرند شب بخیر فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
البته اسکوچیچ مربی باهوشیه.مسلما تو بازی مقابل کره و عراق مهدی طارمی دعوت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
درکل دسیسه از طرف فدراسیونیهاست . اسکوچیچ که ازخود اراده ای ندارد . خانه از پای بست ویران است
Canada
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
شما هم . . ؟ در این ورزش گروهی که چنددستگی هست شما بیشترش نکنید . . آقا مهدی هم کارش در پورتو هست
بگذارید بر نیمکت خالیتو (فوتبال ما) بنشیند برای آینده اش هم بهترست خوب نگاه کند و خودش انشا . . یک پورتو در ایران بسازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
چی گفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
متأسفانه همیشه در تیم ملی از همین نقطه ضربه میخوریم . تیم ملی قبل از اینکه یک مربی خوب داشته باشد باید یک مدیر اخلاق گرا داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اسکوچیچ مربی نیست که تیم ملی هم که تا اینجا امده به خاطر اینه که بازیکنان هر کدامشان لژیونر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
راست میگه اگه مربی خوبی بود با وجود هدر دادن چندین موقعیت گل توسط طارمی و آزمون و باوجود چندین مهاچم خیلی خوب در نیمکت،، جرات می کرد و آنها را تعویض میکرد!!!! در تمام بازیها هردو آنها نصف بازی خود در پورتو و زنیت را نمیکنند ولی مربی از ترس( شماها )یا تعویض نمیکند یا دقیقه نود تعویض میکندددددد
Canada
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خیال راحت اگر مربی نبود تاحالاهمین گرگهای لژیونر بره درخارج و گرگ درداخل چهل تیکه اش کرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
همینجوری که بازنده هستن اینم نیاد که اصلا نباید بروند چون فقط با لژیونر جواب میگیرند که البته در مقابل کره ذوب شدند
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اسکوچیچ تیم ملی و جام جهانی رو با دعوای خاله زنکی اشتباه گرفته
Canada
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
گمانم دعوای خاله زنکی هم هست!
بقول مادربزرگها یک توپ به هرکدامشان بدهید اینقدر بیخودی ندوند وگرنه ورزش ماجوانمردی است آزادگی است ازهرچه رنگ . . . چنین چیزی در فوتبال مان هست؟
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خدایا رو مدار گدا معتبر شود گرمعتبر شود از خدا بی خبر شود.همینمون مونده بود اسکوچیچ درجه هشتم برای ایرانیان و امیدشون تعیین تکلیف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
تا دیروز که خوب بود!!! متاسفانه در کشور ما هزاران کارشناس و متخصص فوتبال داریم که مربیان از ترس آنها جرات تعویض بازیکنان کم کار را ندارد!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یه اجنبی حق نداره یه ایرانی رو از تیم ملی ایران خط بزنه.رییس فدراسیون فوتبال چه غلطی داره میکنه.اگر تیم ایران حذف بشه چی؟اسکوچیچ جوابشو میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
لعنت به آن کساییکه اسم این بشر در لیست بهترین مربیها آورده . معلومه این آقا یابو برمیداره . خاک تو سر اهالی فدراسیون بی کفایت وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اجنبی ؟
تو از یک کشور اجنبی داری پیام میدی بعد به اسکوچیچ میگی اجنبی ؟
مربی اگر از مریخ هم باشه تو اولویت تصمیم گیری قرار داره .
Canada
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
باورکنیداو پاسخگو خواهدبود کسانی که باندازه عمرما بامماشات ازین میدان نون جمع میکنند چرا جواب ندهند
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
کی به چهارتا بیگانه و اجنبی امثال ویلموتس و اسکوچیپ چنین اجازه ای داده بخاطر دعوای شخصی با تیم ملی اینکارو بکنه؟طارمی بهترین بازیکن این فصل پورتو پرتغال تیم ملی نباشه؟تف به قبر پدر اسکوچیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مواظب باش سیل راه نیافته!!!!!! آقای کارشناس. اگه کمی (تیله بازی ) بلد باشی میفهمی که طارمی و آزمون نصف بازی خودشان در تیمهای باشگاهی را در تیم ملی نمی کنند. پس .......
Canada
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یک سوزن به خودمان . . جوالدوز به دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
افسوس به مربیان داخلی ولی همین مربیان نتیجه بگیر هستن که سر فوتبال ما رو در دنیا بالا نگهداشتن مثل برانکو کی روش و اسکوچیچ وگر نه .....!
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال حق نداره به خاطر خصومت شخصی با طارمی کل امید ایرانیان رو به باد بده
Canada
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
امید به ترنسفر بازیکنان ! مگر جیزدیگری هم ازین فدراسیون درمیآید؟ اونهم که قربون بروم همگی چهارچشمی مراقب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
هر بازیکن تابع شرایط و تفکرات سر مربی هستش و زمانی که خودش رو بزرگتر ببینه باید به خاطر حفظ تیم کنار گذاشته باشه
خودم پرسپولیسی هستم و دوستار طارمی ولی هر بازیکنی که در قالب تیم قرار نگرفت دیگه جای موندن نداره
در زمان کی‌روش نقطه مثبتش که بعد از سالها اون رو اجرا کرد جلوگیری از بازیکن سالاری بود که در اون شرایط سخت رحمتی رو از تیم ملی خط زد
Canada
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
جاناسخن ازدل ما میگویی
ما بیست تا مربی دلریم و یک بازیکن که باید به ساز همه هم برقصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
طارمی اگر رگ داشته باشه نباید خودش به تیم ملی برگرده مخصوصا موقعی که تیم ضعیفه
Canada
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
این رگ را اینجا داشت؟ که رفت! یا اونجا داره؟ که تنهاپول هست. هردوشان بزرگوار . . اختلافشان بین خودشان !
ماخاله پیره زنگک بازی نکنیم به ماچه ؟
کسی که درزمین صددرهفتادمتری دویده میداند که چه نامردی هاو کاسه ها زیر نیم کاسه هاست درون مستطیل سبز
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۱:۰۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یک بازیکن خوب تو اروپا داریم اونم از حسادتمون داریم نابودش می کنیم مربی باید مشکلات داخل تیم حل کنه حالا تو این بازیهای مهم تیمو ضعیف نکنیم همین لبنان از کره 1بر صفر باخته سوریه رو هم برده الان سومه پس بازیه سختیه تو لبنان چرا لگد به بخت ملت میزنید فدراسیون آبی
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۱۴:۲۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مهدی طارمی باید ادب شه. من خودم پرسپولیسی هستم ولی بازیکن باید تابع نظر مربی باشه. چون مربی خیلی بهش اهمیت داده الان دیگه شاخ شده. ضمنا انصافا بازی های قبلی را نگاه کنید اصلا در مواقع حساس به سردار پاس نامیده. خلاصه اگه تابع حرف مربی نیست بره به جهنم.
آخرین اخبار