مدیر شبکه  بهداشت و درمان باغملک با اشاره به بازدید از اصناف شهرستان گفت: یک واحد صنفی بعلت  رعایت نکردن  نکات بهداشتی پلمب شد.

کرامت جاودان زاده، مدیر شبکه  بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ کارشناسان واحد‌های درمان و بهداشت محیط مرکز بهداشت به همراه پلیس اماکن از صنوف و آرایشگاه‌های زنانه بازدید و سرکشی بعمل آوردند.

او با بیان اینکه در این سرکشی بعمل آماده، مواردی همچون رعایت شیوه نامه‌ها و موازین بهداشتی  و انجام واکسیناسیون کرونا مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود:  یک واحد صنفی (از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر) بعلت  رعایت نکردن  نکات بهداشتی و انجام خدمت غیر قانونی لیزر که به نوعی دخالت در کار پزشکی بحساب می‌آید بوسیله کارشناسان ناظر درمان و بهداشت محیط و پلیس اماکن پلمب شد.

جاودان زاده ضمن دعوت از اصناف شهرستان باغملک برای دریافت واکسن کرونا و ایمنی خود در برابر این بیماری اظهار داشت: اصناف  موظف به رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، بازرسی‌ها و نظارت شدت بیشتری خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.