پیروزی تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد در لیگ جزیره نکات جالب توجهی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های همشهری منچستر یونایتد و منچستر سیتی از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های اریک بیلی (گل به خودی) و برناردو سیلوا با نتیجه ۲ بر صفر به سود ستیزن‌ها به پایان رسید.

پیروزی منچسترسیتی نکات جالب توجهی را نیز به دنبال داشت؛

  • پپ گواردیولا در ۲ سال و نیم گذشته نتوانسته بود در لیگ جزیره در شهرآورد به پیروزی برسد، در این مدت منچستریونایتد سه بار پیروز شده و یک بار هم دیدار ۲ تیم به تساوی انجامیده بود که امروز سرمربی کاتالان به این ناکامی پایان داد.
  • یونایتد‌ها در ۳ بازی گذشته برابر شاگردان گواردیولا کلین شیت کرده بودند، اما این بار نتوانستند برابر قهرمان فصل گذشته دروازه خود را بسته نگه دارند.
  • در میان تیم‌های لیگ برتری هیچ تیمی نتوانسته بیشتر از منچسترسیتی در اولدترافورد به پیروزی برسد، من سیتی با ۸ برد بیشترین پیروزی را در خانه منچستریونایتد به دست آورده است. لیورپول با هفت پیروزی دومین تیم موفق در اولدترافورد است. 
  • حالا من یونایتد در ۱۴ بازی خانگی در همه رقابت‌ها حداقل یک گل دریافت کرده است. این تیم در تاریخ دیدار‌های خانگی خود فقط یک بار در بیشتر از ۱۴ بازی گل خورده است. (۲۱ بازی طی آوریل سال ۱۹۵۸ تا مارس ۱۹۵۹)
  • منچستریونایتد در ۴ بازی اخیر خانگی در لیگ جزیره فقط یک امتیاز کسب کرده است.
  • منچستریونایتد سال ۲۰۲۱ در همه رقابت‌ها در  ۸ بازی خانگی شکست خورده که بیشترین شکست خانگی این تیم از سال ۲۰۰۱ است. این تیم  سال ۱۹۸۹ هم در خانه ۸ بار  شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار