رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: نخستین دوره دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده داروسازی این دانشگاه، پذیرش و ثبت نام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مجوز‌های لازم از سوی شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تاسیس و راه‌اندازی دانشکده داروسازی در این دانشگاه با پیگیری‌های مستمر، صادر شد.

بهسازی و تکمیل دانشکده داروسازی و تجهیز آزمایشگاه‌های مورد نیاز برای تحصیل در این رشته، از دیگر اقدامات انجام شده در تحقق پذیرش دانشجو داروسازی در پردیس بین الملل این دانشکده است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به آن اشاره کرد.

او دکتر حسین رستم زاده به عنوان رئیس دانشکده داروسازی معرفی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به تجربیات، تخصص و توانمندی‌های اعضای هیات علمی دانشکده داروسازی اشاره و بیان کرد: وجود چنین افرادی، افق روشنی را برای آینده این دانشکده و ارتقای بیش از پیش سطح علمی دانشگاه متصور می‌سازد.

۱۳ آبان سال ۱۴۰۰، بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و داروی کشور از دانشکده داروسازی دانشگاه بازدید و از ساختار و تجهیزات آزمایشگاهی این دانشکده اعلام رضایت کرد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار