بهرام جباری، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اداره نظارت بر خدمات معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت در مهر ماه با توجه به شکایتهای دریافت شده، بازرسیها و پیگیریهایی از واحدهای صنفی مانند؛ دفاتر پیشخوان، واحدهای خشکشویی، خدمات پزشکی، آموزشگاههای موسیقی و شرکت سایپا انجام شد.
او تشکیل ۸ پرونده و حل و فصل یک پرونده به نفع شاکی را از نتایج این بازرسیها و پیگیریها عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی پروندههای متشکله در واحد نظارت بر خدمات بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.
جباری با تاکید بر اینکه با تخلفات صنفی در بخشهای مختلف بر اساس قانون برخورد جدی صورت میگیرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان حامی شهروندان است، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه تخلف شامل؛ کم فروشی، گرانفروشی، اجبار در فروش محصولات و ... گزارش دهند تا در اسرع وقت بازرسیهای لازم انجام و با متخلفان برخورد شود.
انتهای پیام/گ