سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: یک باند چهار نفره سارق احشام در این شهرستان دستگیر و ۲۰۰ راس دام از این افراد ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، نصرت اله گراوند،سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد بیان کرد: در پی اخباری مبنی بر سرقت احشام در شهرستان بروجرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و کار شبانه روزی مخفیگاه سارقان را در حوالی شهرستان بروجرد شناسایی و در هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: پلیس آگاهی بروجرد در عملیاتی ضربتی از مخفیگاه متهمان ۲۰۰ راس احشام را به اضافه یک قبضه سلاح کمری کشف و ضبط کرد که پس از انتقال به پاسگاه شیروان، احشام مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

گراوند با بیان اینکه متهمان به محض رویت ماموران از معرکه گریخته و راهی شهرستان خرم آباد شدند، اظهار داشت: که متعاقبا آگاهی شهرستان مراتب را به آگاهی استان منعکس و عوامل آگاهی استان در عملیاتی منحصربفرد موفق به دستگیری چهار نفر از سارقان شدند. ا

وی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده، سارقان به ۳۱ فقره سرقت اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.