کریمیان گفت: استان ایلام و کشور هنوز به طور کامل از پیک پنجم کرونا خارج نشده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست ستاد استانی کرونا ، گفت: چرداول تنها شهرستان قرمز کرونایی استان است.

او با اشاره به اینکه به رنگ بندی ایوان اعتراض شد، افزود: امروز شهر ایوان را هم به شهرستان‌های قرمز کشور اضافه کرده بودند با توجه به آمار بستری و ابتلا کم این شهرستان صحبت شد که از لیست خارج شود، زیرا وضعیت این شهرستان خطرناک نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۴۵۱ نفر بستری، ۹۲۸ بستری موقت و ۱۵ مورد فوتی داشته ایم که روند نسبت به شهریور ماه کاهشی است.

کریمیان بیان کرد: هم اکنون ۱۲۵ مورد بستری کرونا در استان داریم که ۱۲ مورد آن‌ها مربوط به ایوان و مابقی در سایر شهرستان‌ها هستند.

کاهش آمار بستری‌های کرونا در ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: روند بستری در استان به صورت میانگین کاهش قابل توجهی داشته و از آمار ۲۷۰ به ۱۰۷ نفر رسیده است.

کریمیان میزان واکسن دریافتی در استان ایلام را ۸۱۲ هزار و ۶۷۷ دز اعلام کرد و افزود: تاکنون ۶۵۲ هزار و ۵۲ دز از این تعداد تزریق شده است.

واکسیناسیون دانش آموزان ایلامی به ۷۶ درصد رسید

او مطرح کرد: بر اساس آمار ۷۶ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال در استان واکسن کرونا تزریق کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همچنین پوشش واکسیناسیون در استان ایلام اکنون به ۸۱ درصد تزریق یک دُز و ۵۷.۵ درصد تزریق ۲ دُز واکسن رسیده است..

کریمیان اظهار کرد: اکنون ۱۱۲ هزار دُز واکسن در استان موجود است و مشکلی از نظر تامین واکسن نداریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.