سرمربی آلومینیوم اراک در ارتباط با تساوی تیم خود مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: شرایط بازی در این زمین بسیار سخت است و به تمام بازیکنانم آفرین می‌گویم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. دروازه بان ما کم کارترین بازیکن میدان بود و چند موقعیت خوب را نیز از دست دادیم.

خطیبی افزود: بازیکنان انقدر خوب بازی کردند که من کلا ۲ بار لب خط آمدم. به بقیه مربیان هم گفتم اصلا کاری نداشته باشید، از بازی کردن تیمم واقعا لذت می‌برم. با این که ایراداتی داریم و باید رفع شان کنیم، ولی بایستی بخاطر این بازی خوب در این هوا، ارتفاع و زمین حریف به بچه‌ها آفرین گفت.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: به خط دفاعی هم تبریک می‌گویم؛ در کل شکل دفاعی تیم مان به حدی خوب بوده که تنها تیمی هستیم که در این ۴ هفته گل نخورده ایم. این برای من خیلی قابل احترام است و فکر می‌کنم برای اهالی فوتبال هم قابل احترام باشد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در این شرایط سخت بود گفت: بازی کردن در این شرایط سخت است، ولی بچه‌ها به قدری خوب تمرین کردند و بدنسازی خوبی در دوره آماده سازی داشتیم که همه تیم‌ها در نیمه دوم مقابل ما کم می‌آورند. تیم مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می‌کند و شرایط را برای تیم‌های میهمان سخت می‌کند، ولی با کمال احترام ما خیلی بهتر از این تیم بودیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار