شنبدی گفت: استقبال دانش آموزان بندر امام خمینی (ره) از تزریق واکسن کووید ۱۹ مطلوب نیست و این امر سبب نگرانی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر و دبیر ستاد مقابله با کرونا در شهرستان با ابراز نگرانی از وضعیت نامطلوب واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا ویروس گفت: استقبال دانش آموزان برای تزریق واکسن کووید ۱۹ در شهر بندر امام خمینی ره بسیار ضعیف است.

او با بیان اینکه واکسینه شدن در برابر کرونا موجب پیشگیری از ابتلای شدید به این بیماری می‌شود، افزود: از دانش آموزان خواهشمندیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون و مدارسی که به عنوان پایگاه واکسیناسیون تعیین شده مراجعه کرده و نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

شنبدی با بیان اینکه در صورتی که وضعیت تعداد دانش‌آموزان واکسینه شده در برابر کرونا به حد قابل قبول نرسد، بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس ممنوع خواهد شد، اظهار داشت: از والدین دانش آموزان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن کووید ۱۹ فرزندانشان اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان از مسئولان این شهر خواست از ظرفیت‌های فرهنگی برای افزایش مشارکت جمعیت واجد شرایط دریافت واکسن کرونا استفاده کنند تا با رسیدن به حد مطلوب افراد واکسینه شده شاهد رونق دوباره آموزش و تحصیل حضوری دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.