عضو‌هیات مدیره جامعه دندان پزشکان ایران گفت: مدت زمان ویزیت بیماران به دلیل افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها کاهش پیدا کرده است.

 فرخزاد عضو‌هیات مدیره جامعه دندان پزشکان ایران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش قیمت های تجهیزات دندان پزشکی و مشکلات ناشی از آن در کشور اظهار کرد: افزایش ناگهانی قیمت تجهیزات دندان پزشکی باعث بروز مشکلاتی برای همکاران ما شده است به طوری که این تجهیزات با قیمتی پایین تر خریداری شده و پس از مدتی که از گمرک ترخیص می شوند با چند برابر قیمت خریداری شده این تجهیزات را می فروشند و این موضوع نشان دهنده این است که نظارتی در این کار وجود ندارد.

او ادامه داد: بر اساس قانون، تعرفه خدمات دندان پزشکی یکبار در سال تعیین و مصوب می شود اما متاسفانه تجهیزات دندان پزشکی چند بار در طول سال افزایش پیدا می کند و این موضوع باعث شده  است تا سلامت مراجعه کنندگان در معرض خطر قرار بگیرد زیرا همکاران به دلیل افزایش هزینه ها و جلوگیری از ضرر برای بیماران وقت کم تری را صرف و تعداد مراجعه کننده بیشتری را در یک مدت زمان معین ویزیت کنند.

فرخزاد بیان کرد: همکاران پزشک یا دندان پزشک به دلیل اینکه وقت کم تری برای ویزیت بیماران می گذارند احتمال بروز خطا افزوده می‌شود و دندان پزشکان در هنگام معاینه به دلیل سرعت در انجام ویزیت دچار استرس خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار