پور محمدی دادستان را شمشیر بران دستگاه قضایی دانست و گفت: هر پستی که در اختیار ما قرار داده می‌شود امانت است و باید به درستی از آن استفاده کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد پورمحمدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان در آیین تکریم و معارفه دادستان‌های پیشین و جدید دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: دادستان باید همواره در صحنه‌ها حضور داشته باشد و با عواملی که در اختیار دارد، امنیت جامعه را تضمین کند.

او با تاکید بر لزوم آمادگی دادستان‌ها برای جنگ و مبارزه با مفسدان و مخلان امنیت ادامه داد: روسا و مدیران دستگاه قضایی باید با حفظ استقلال با سایر مدیران و مسوولان شهری روابط حسنه داشته باشند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نامه پنجم نهج البلاغه از امیرالمومنین به فرماندار آذربایجان گفت: امام علی (ع) در این نامه می‌فرمایند پست، مسوولیت و سمتی که به تو داده‌ام برای تو محل طمع ورزی و تحصیل آب و نان نیست.

پور محمدی با بیان اینکه سمت بر گردن ما امانت است، بیان کرد: وقتی این مسوولیت بر گردن ما است لحظه به لحظه برای رسیدن به مقصد تلاش می‌کنیم تا این بار سنگین را بر زمین بگذاریم، زیرا امانت یعنی مال من نیست مال خدا و دیگران است؛ پس اگر پستی می‌گیریم باید بدانیم که به صورت موقت در اختیار ما قرار دارد.

بر اساس این گزارش منصور محمدی خبازی دادستان پیشین دزفول در دادگستری همین شهرستان مشغول به کار و مهدی آماده با سابقه ۱۸ سال کار مسئولیت دادستانی دزفول را بر عهده گرفت.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.