سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: واکسیناسیون دوز سوم در خانه‌های سالمندان در حال انجام است.

پژمان پورشبانان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دوز اول و دوم واکسن کرونا در تمام خانه‌های سالمندان در سطح استان تزریق شده است؛ واکسیناسیون دوز سوم در  خانه‌های سالمندان در حال انجام است.

او همچنین در رابطه با روند تزریق دوز یادآور واکسن کرونا افزود: در بعضی از خانه‌های سالمندان هنوز دوز یادآور تزریق نشده است، اما تا یک هفته الی ۱٠ روز دیگر، تزریق دوز سوم یا دوز یادآور در تمام این خانه‌ها به پایان خواهد رسید.

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در ادامه از سخت گیری‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در خانه‌های سالمندان اشاره سخن گفت و اظهار داشت: تمهیداتی از جمله ایجاد محدودیت در بازدید‌ها و تشدید مراقبت ها، برای کنترل کرونا در خانه‌های سالمندان صورت گرفت که حاصل آن صفر بودن آمار مبتلایان در این خانه‌ها ظرف یک ماه گذشته است.

پورشبانان به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: سال گذشته تزریق واکسن آنفلوآنزا به صورت تمام و کمال انجام شد، امسال نیز در برخی از خانه‌های سالمندان صورت گرفته است، اما برخی دیگر روند تزریق واکسن آنفلوآنزا همچنان ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.

او در پایان از کنترل کرونا در خانه‌های سالمندان اظهار رضایت داشت و اضافه کرد: از شروع همه گیری کرونا با سخت گیری‌هایی که در استان اصفهان و سرتاسر کشور صورت گرفت، نسبت به کشور‌های دیگر از جمله کشور‌های همجوار، شرایط مطلوب و خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.