فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در یک عملیات مشترک پلیسی با تکاوران ۱۰۳ دهسلم ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی نهبندان در عملیات مشترک با مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم، هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی این شهرستان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پژو پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پژو، ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

سردار فرشید بیان کرد: مأموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که مأموران در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار