رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان جهرم از اجرای تئاتر عاشقانه ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی به مدت یک هفته در جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: نمایش عاشقانه‌های ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی کاری از گروه تئاتر صحنه جهرم است که از امروز شنبه ۱۵ آبان ماه در جهرم  به اجرا در می‌آید.

او با اشاره به اینکه این تئاتر به نویسندگی سید مجید میر حسینی و کارگردانی حامد افسر به روی صحنه می‌رود، بیان کرد: تهیه کنندگی این اثر را پیمان شادمند بر عهده دارد.

نعمت اللهی به دیگر عوامل تئاتر عاشقانه‌های ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی اشاره و تصریح کرد: شهره آئینه زدای، وحید رضا آهی، سید علی حسینی و نسیم سجادیان در این تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم ادامه داد: عاشقانه‌های ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی از شنبه ۱۵ آبان به مدت هفت شب از ساعت ۲۰ در خانه هنر استاد ضابطی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به اجرا در می‌آید.

او افزود: انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم در اجرای این تئاتر همکاری دارند.

نعمت اللهی با بیان اینکه ۶ مکان برای رزرو بلیط برای دیدن این تئاتر در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از علاقمندان به هنر تئاتر برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک دعوت می‌ شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار