سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برگزاری مانور مقابله با برق‌های غیر مجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برگزاری مانور استانی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در راستای مقابله با برق‌های غیرمجاز و مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز و همچنین نصب کنتور‌های هوشمند فهام برای مشترکین دیماندی خبر داد.

او افزود:این مانور در سطح امور‌های ۱۸ گانه و در قالب ۵۶ اکیپ با ۱۱۲ نیرو برگزار گردید. هدف اصلی این مانور کشف برق‌های غیرمجاز و شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز بوده که هر دو مورد تاثیر مستقیم و به سزایی در کاهش تلفات و همچنین مدیریت بار در ایام پیک دارند.

حسینی کارنامی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مانور، گفت:از دیگر فعالیت مهم انجام شده در این مانور، تعویض کنتور‌های عادی مشترکین دیماندی با کنتور‌های هوشمند فهام بوده که سهم شایانی در کنترل بار مشترکین در ایام پیک و مدیریت مصرف با هدف کاهش خاموشی‌ها دارد.

او افزود: مجموعاً لوازم اندازه گیری ۱۱۷۶ مشترک در این مانور مورد بازدید قرار گرفت و ۲۴ برق غیرمجاز مستقیم از شبکه جمع آوری گردید.
حسینی کارنامی گفت:۵۸ مورد دستکاری کشف و ۱۶۷ کنتور به دلیل معیوب بودن تعویض شده و همچنین در طول برگزاری این مانور یک روزه یک مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز با تعداد ۱۸ دستگاه ماینر کشف و همچنین تعداد ۷۸ دستگاه کنتور فهام نصب شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.