شرکت صنایع تبدیلی در زرندیه سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار دلار به اروپا صادرات داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اروپایی‌ها با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه مشتری پر و پا قرص صنایع تبدیلی ایران با نشان زرندیه  هستند به نحوی که شرکت صنایع تبدیلی در زرندیه سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار دلار به اروپا صادرات داشته است.

با وجود این که محصولات ایرانی در اروپا بسته بندی مجدد می‌شود و به نام برند اروپایی فروخته می‌شود، اما نشان  این شرکت زرندیه‌ای که از بزرگترین شرکت های صنایع بسته بندی کشور است بدون تغییر بسته در فروشگاه‌های اروپا عرضه می‌شود.

با فعالیت این واحد صنایع تبدیلی و بسته بندی در شهرستان زرندیه واقع در شمال استان مرکزی نه تنها بخشی از نیاز کشور تامین شده بلکه دروازه صادرات به روی این برند ایرانی گشوده شده است.

فهیمی پور مدیر عامل این کارخانه و نام تجاری برتر، انگیزه خود برای راه اندازی این واحد بزرگ را استفاده از محصولات کشاورزی و جلوگیری از دور ریز و هدر روری محصولات دانست

فهیمی پور افزود: با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه اروپا، پارسال بیش از ۵۰۰ هزار دلار به اروپا صادرات داشتیم که امسال سه برابر می‌شود.

او با بیان اینکه این برند تولیدی در زرندیه دارای دو واحد تولیدی، انبار و بسته بندی است اضافه کرد: این برند دارای طرح توسعه است که در صورت حمایت برای به سرانجام رسیدن طرح‌ها تولید و اشتغال را به چند برابر افزایش پیدا می‌دهد.

مدیر عامل کارخانه صنایع تبدیلی زرندیه بیان کرد: این برند تعاونی است و با وجود مشکلاتی که بر سر راه استفاده از تسهیلات بانکی وجود دارد بانک توسعه تعاون حمایت‌های جدی از تامین سرمایه در گردش این کارخانه داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.